Kezdőlap
Ikonjaink
Bemutatkozás
Média
Akciók
Időpontfoglalás
Kapcsolat
PREAMBULUM
A For Beauty Esthetic Center brand név alatt működő Beauty Concept Egészségügyi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Cg. 01-09-877496; székhely: 1084 Budapest, Múzeum u 15/a fszt. 1. adószám: 13869535-2-42), valamint Vein Center Egészségügyi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Cg. 01-09-284524, székhely: 1165 Budapest, Zsemlékes út 25.; adószám: 25599947-2-42) mint szolgáltatók (a továbbiakban: Szolgáltató), valamint a szolgáltatást igénybe vevő Ügyfél / Páciens (továbbiakban együttesen: Felek) között létrejött egészségügyi szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésekre a Felek ellenkező tartalmú írásbeli megállapodása hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az irányadók.
Jelen ÁSZF általános jelleggel irányadó mindazon kérdésekben, amelyekről a Szolgáltató és az egészségügyi szolgáltatást igénybe vevő páciens – a továbbiakban: Ügyfél / Páciens – között létrejött szolgáltatási szerződés kifejezetten nem rendelkezik, és amely ilyen módon a felek közötti szerződés elválaszthatatlan részét képezi.
Az Ügyfél / Páciens az betegregisztráció, betegtájékoztató, beleegyező nyilatkozat, stb. aláírásával elismeri, hogy a jelen ÁSZF- et megismerte, elolvasta, megértette, tudomásul vette, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Jelen ÁSZF általános jelleggel irányadó mindazon kérdésekben, amelyekről az Ügyfél / Pácienssel a Szolgáltató egyedi megállapodásban kifejezetten eltérően nem rendelkezik. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására, amely módosítást a www.krasznai.hu ; www.forbeauty.hu és a www.newhairbudapest.com honlapon teszi közzé, és amely módosítás a közzététellel hatályossá válik.
Egészségügyi szolgáltatás nyújtása tolmács közreműködésével: A Szolgáltató azon Ügyfelek esetében, akik a magyar vagy az angol nyelv ismeretének hiányában nem tudják igénybe venni a szolgáltatásokat, főszabály szerint, a Páciens köteles tolmácsról gondoskodni.
Szolgáltatót szerződéskötési vagy szerződés fenntartási kötelezettség nem terheli.
Jelen ÁSZF a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél / Páciens jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az ÁSZF érvényesek a Szolgáltató műtéti és nem műtéti szolgáltatásainak igénybevétele esetén. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki időpontot foglal, az időpont foglalását a Szolgáltató visszaigazolta és jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadta.
Az ÁSZF a fentiekben nevesített szolgáltatások vonatkozásában, az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket szabályozza.
Ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. §. (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.
Jelen ÁSZF minden olyan szolgáltatás igénybevételére is kiterjed, melyet az Ügyfél / Páciens a Szolgáltatótól történő megrendeléssel (időpontfoglalással) kezdeményez.
Az Ügyfél / Páciens, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen ÁSZF rendelkezéseit, amit telefonon, a weboldalon, az online időpontfoglaló rendszer használata során, az ott található jelölő négyzet kiválasztásával, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg.
Az ÁSZF rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és az Ügyfél / Páciens között.
Amennyiben a Szolgáltató a szolgáltatási díj megfizetését, vagy az időpontfoglalást megelőzően, szabályszerűen hozzáférhetővé teszi, vagy elküldi a páciens részére a jelen ÁSZF elnevezésű dokumentumot, de az Ügyfél / Páciens az ÁSZF elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban az időpontfoglalást elküldi, vagy a szolgáltatást igénybe veszi, illetve a szolgáltatási díjat megfizeti a Szolgáltató részére, úgy kell tekinteni, hogy az Ügyfél / Páciens az ÁSZF rendelkezéseit elfogadta. Az ÁSZF rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és az Ügyfél / Páciens között.
Az Ügyfél / Páciens a szolgáltatásra való jelentkezéskor nyilatkozik arról, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit ismeri, az abban foglaltakat elolvasta és megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadja. Az Ügyfél / Páciens a jelentkezés elküldésével/az időpontfoglalással elismeri, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF a felek közötti szerződés elválaszthatatlan részét képezi.
A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen ÁSZF rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén az időpontfoglalás időpontjában, érvényben és hatályban lévő ÁSZF kerülnek alkalmazásra.
elvárható, legnagyobb körültekintéssel és gondossággal jár el.
Egészségügyi és esztétikai szolgáltatás
Szolgáltató az Ügyfelet kizárólag előre egyeztetett időpontban fogadja, az előzetes bejelentkezésnek az Ügyfél / Páciens az alábbi módokon tehet eleget:
Műtétek esetében az időpont foglalással létrejötte szerződés, és a szerződés megszüntetésének szabályai
[Ha az időpontfoglalás megérkezését visszaigazoló e-mail, vagy üzenet a pácienshez hét (7) munkanapon belül nem érkezik meg, akkor a páciens mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt szolgáltatást igénybe venni.]
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában, automatikusan tárolja az időpontfoglalást, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza.
Az Ügyfél / Páciens jogai és kötelességei
Önrendelkezési jog
Egészségügyi- esztétikai dokumentáció megismerési joga
Tájékoztatáshoz való jog
a ) egészségi állapotáról, beleértve ennek orvosi megítélését is,
b ) a javasolt vizsgálatokról, beavatkozásokról,
c ) a javasolt vizsgálatok, beavatkozások elvégzésének, illetve elmaradásának lehetséges előnyeiről és kockázatairól,
d ) a vizsgálatok, beavatkozások elvégzésének tervezett időpontjairól,
e ) a lehetséges alternatív eljárásokról, módszerekről,
f ) az ellátás folyamatáról és várható kimeneteléről,
g ) a további ellátásokról,
h ) a javasolt életmódról, valamint
i ) a vizsgálatok és beavatkozások tekintetében fennálló döntési tájékoztatásban részesült, olyan formában, amelyet megértett, az ellátással és a fentiekkel kapcsolatban feltett kérdéseire választ kapott, ennek alapján az ellátással kapcsolatos körülményeket szabadon mérlegelve döntött a Szerződés megkötése, és az egészségügyi ellátás igénybevétele mellett.
Az Ügyfél / Páciens kötelezettségei
A Szolgáltató jogai és kötelességei
A szolgáltatás ellenértéke, fizetési feltételek
Átutalással történő fizetés: az Ügyfél / Páciens a Szolgáltató bankszámlájára utalja a szolgáltatási díj összegét.
Készpénzben történő fizetés: az Ügyfél / Páciens a szolgáltatás igénybevételét követően fizeti meg a Szolgáltató részére a szolgáltatási díjat.
Az időpont lemondás, módosítás szabályai
Nem műtéti eljárás esetében történő lemondás speciális szabályi:
Műtéti eljárás esetében történő lemondás speciális szabályai:
A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület:
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszám: (+36-1) 792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Hivatali kapu: PMKIKBEKEL – KRID: 560351920
Weboldal: www.panaszrendezes.hu
A Szolgáltató bármikor jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására, köteles azonban a módosítás tényét, és a módosult ÁSZF-et honlapján közzétenni. A jelen ÁSZF módosítása nem hat ki a már korábban megkötött Szolgáltatási szerződésre.
Jelen ÁSZF elfogadásával az Ügyfél / Páciens vállalja, hogy amennyiben a beavatkozással összefüggésben közte és a szolgáltató között jogvita alakul ki – ideértve a jogviszony létrejöttét és érvényességét is – az intézménnyel (szolgáltatóval) egyeztet a jogvita békés lezárása érdekében. Amennyiben az egyeztetés az írásbeli kezdeményezésemtől számított 30 napon belül nem vezet eredményre, úgy az Ügyfél / Páciens vállalja, hogy a jogvitát közvetítői eljárás keretében kísérli meg rendezni, és kizárólag ennek eredménytelensége esetén jogosult a jogvitát az általános hatáskörű és illetékességű bíróság elé vinni.
A Felek a Szerződésből eredő vagy azzal összefüggő, mindenekelőtt a Szerződés megszegésével, fennállásával, érvényességével, vagy értelmezésével kapcsolatos vitás kérdések eldöntését a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. számú törvény rendelkezései, illetve a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadók.
Jelen ÁSZF 2023. július 01. napján lép hatályba és visszavonásig, illetve módosításig érvényes. Az ÁSZF rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Páciensre és szolgáltatásra hatályosak.
Ügyeleti telefonszám:
kizárólag egészségügyi sürgős szükség esetén
+36 30 130 3998
1026 Budapest, Hűvösvölgyi út 65.
Nyitvatartás: munkanapokon 09:00 - 18:00 között